Vrijdag 21ste en zaterdag de 22ste - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Eline Willemsen - WaarBenJij.nu Vrijdag 21ste en zaterdag de 22ste - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Eline Willemsen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21ste en zaterdag de 22ste

Door: Eline Willemsen

Blijf op de hoogte en volg Eline

28 Februari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Eindelijk eventjes tijd om aan mijn reisverslag te beginnen, het was een lange reis. Dat kan ik je wel vertellen.
Het begon allemaal vrijdagavond. Om 6 uur moesten we verzamelen op het vliegveld in Dusseldorf bij het meetingpoint, eenmaal daar kregen we de Zuid-Afrika T-shirts van Fleur. WE gingen met de ouders nog naar de balie waar we de koffers incheckten en we de tickets kregen. Ik zat op 44D naast mij zat Anne V. en daarnaast Laura. Nou en toen was het afscheid nemen van papa en mama. Op naar de gate en daarna in het vliegtuig. Het vliegtuig was echt geweldig! We hadden schermpjes waar we honderden films en tv-show konden kijken en zelf games konden spelen. We zouden 6 uur vliegen naar Dubai, maar dat werden er 8. Het was heel erg mistig in Dubai dus hebben we 2 uur cirkeltjes gevlogen rondom Dubai om te kunnen landen. Eenmaal geland hadden we het probleem dat we nog maar 20 min hadden om over te stappen in het vliegtuig naar Zuid-Afrika. Dus het was haasten haasten en nog eens haasten. Staan we bij de gate de tickets te geven kom ik erachter dat ik mijn jas nog had laten liggen bij de douane! Ik helemaal in de stess, want die vrouw van de balie zei dat ik nog maar 5 min had anders was ik te laat. Maar toen kwam Agnes (mevrouw Dijksta) en toen zij de vrouw dat het vliegtuig over 20 min ging vliegen dus ik met mevrouw Dijksta en Anne R. (die was haar trui vergeten ^^) terug rennen naar de douane en gelukkig lagen daar onze jas en trui. Nou eenmaal in het vliegtuig kregen we te horen dat we eventjes gingen wachten op de mensen die door die mist vertraging op hadden gelopen en daardoor deze vlucht zouden missen. Maar dat werd niet eventjes, het werd 3 uur. We moesten 3 uur wachten in het vliegveld voordat we eindelijk konden vliegen vanwege die mist. Die mensen waarop we in het begin aan het wachten waren, kwamen en kwamen maar niet. Maar dat maakte Anne V. en mij niet uit, het kwam zelf heel fijn uit. Want toen hadden we 4 vliegtuigstoelen voor onzelf. Heerlijk!.
Eenmaal aangekomen in Kaapstad vliegveld stonden onze buddy's ons op te wachten. Mijn buddy (Bridgette) was er niet... We gingen in 1 grote bus naar Genadendal (het plaatsje waar we de komende 2 weken verblijven) Dat was 2 uur rijden met alle stops erbij geteld.
Uiteindelijk kwamen we aan bij het hostel om zaterdag half 12 savonds. Er was 1 jongenskamer en 2 meisjeskamers. Iedereen wilde douchen dus voordat we eindelijk sliepen was het 2 uur snachts.
Nou dat was me wat voor een reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Hallo, Ik ben Eline, 15 jaar oud en ik ga eind Februari 2 weken met school naar Zuid-Afrika. Ik heb een opdracht gekregen om een weblog te maken. Dus zodoende

Actief sinds 18 Juli 2013
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 1879

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: