Zondag de 23ste - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Eline Willemsen - WaarBenJij.nu Zondag de 23ste - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Eline Willemsen - WaarBenJij.nu

Zondag de 23ste

Door: Eline Willemsen

Blijf op de hoogte en volg Eline

28 Februari 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nou eenmaal om 2 uur slapen stond de wekken weer om half 5.... We gingen om half 6 met 3 gehuurde busjes naar het plaatsje Klein Baai om haaien te spotten. We kregen allemaal een lelijk oranje regenpak aan, zodat we niet nat werden op de boot. Het was echt een superlelijk ding! Eenmaal op de boot gingen we keihard!! Dat was echt super! We hadden een aas achtergelaten en vaarden verder naar wat eilandjes verderop. Daar zagen we honderden zeehonden op rotsen liggen en daarna een eilandje vol met pinguings. We kwamen terug en nog steeds geen haai gezien. De haaien waren voor de tijd van het jaar heel sloom en lieten zich daarom ook niet vaak zien. We gingen even kijken naar een andere boot en daar zaten mensen als anderhalf uur in het water (zo' n kooi waar je haaien onderwater kan zien) maar nog geen 1 haai gezien. We vaarden terug, helemaal teleurgesteld dat we geen witte haai hadden gespot, maar in 1x schreeuwde iemand iets en zwemde er zo een witte haai langs de boot :D! Ik heb gewoon een witte haai gezien!!! Weer terug op het land hadden we ff wifi en toen gingen we naar het strand naar Kroto Beach. Daar hebben we met z'n alle gezwommen en gezond. Ik kon niet zwemmen vanwege mijn tape maarja... Iedereen was verbrand! Maar ik gelukkig niet, ik had alles goed bedekt want ik had geen zin om verbrand te worden.
Na het beach gingen we naar het stadje daar genaamd Hermanus. We kregen 50 Rand mee (R15 is 1 euro) en moesten we eten. We gingen eerst daar de kraampjes die daar waren opgesteld en had ik daar een zonnenbril gekocht. Daarna ging ik met Evelien, Floor en Luca pizza eten bij een heel leuk restaurantje! We waren gewoon voor omgerekend 21 euro klaar met zn 4e. En dat was een pizza en drankje pp. Nou we gingen weer met de busjes terug en om 9 uur hadden we het kringgesprek van wat we hadden beleeft die dag en wat wer ervan vonden. Iedereen was kapot moe en ging meteen daarna naar de kamers en PROBEREN te slapen.
Op naar de volgende dag....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eline

Hallo, Ik ben Eline, 15 jaar oud en ik ga eind Februari 2 weken met school naar Zuid-Afrika. Ik heb een opdracht gekregen om een weblog te maken. Dus zodoende

Actief sinds 18 Juli 2013
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 1882

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: