Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Eline Willemsen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika - Reisverslagen van Eline Willemsen - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Eind februari ga ik met 25 leerlingen van het OBC in Bemmel naar Zuid-Afrika. Ik zit dan in de 4e van vwo. We gaan 2 weken en ik ben heel benieuwd wat ik daar allemaal ga tegenkomen.
Ik ben met name geïnteresseerd in de leefomstandigheden van (arme) kinderen, want misschien wil ik later wel werk vinden bij en met kinderen.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2014

Maandag 24ste

28 Februari 2014

Zondag de 23ste

28 Februari 2014

Vrijdag 21ste en zaterdag de 22ste
Eline

Hallo, Ik ben Eline, 15 jaar oud en ik ga eind Februari 2 weken met school naar Zuid-Afrika. Ik heb een opdracht gekregen om een weblog te maken. Dus zodoende

Actief sinds 18 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1881

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Mijn eerste reis naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: